ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ

Παρασκευή, 20 Μαΐου 2016

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕΒ. ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ


ΠΑΤΗΜΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.

8 σχόλια:

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

ΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ''ΕΠΙΣΤΟΛΗ'' ΑΥΤΗ ΤΟΥ ''ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ'' ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΩΣΤΕ ΤΑ ΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΥΝ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΑΝ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. ΓΙΑΤΙ Ο κ. ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟΣ ΜΕ ΕΓΚΟΛΠΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ. ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ Ο ΕΝ ΛΟΓΩ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ'' ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΩΣ ΟΝΤΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟΣ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, ΜΕ ΤΟ ΕΓΟΛΠΙΟ ΤΟΥ. ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΧΗΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ ΤΟΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΦΛΩΡΙΝΑΙΟ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟ''. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟΣ ΜΕ ΕΓΚΟΛΠΙΟ; ΑΥΤΟ ΟΣΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΤΕ. ΔΙΟΤΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΠΙΤΙΜΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ, ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΟ ΝΑΟ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΕΓΚΟΛΠΙΟ; ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ; Ή ΘΑ ΑΣ ΕΘΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΨΑΛΜΔΟΣ ''ΑΓΙΑΣΟΝ ΚΥΡΙΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΣΟΥ;'' ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Γιάτι δεν υπάρχη λογίκη Δημήτρη στα όσα σε μάθαν γιαυτό. Έτσι και εγώ που μεγάλωσα στα πόδια του Αρχιεπισκόπου Νικολάου έβαλα το κουστούμι μου και την γραβάτα μου, τα καλά μου που λέει ο κόσμος και πήγα στην χαρά του και γιαυτό έγινα με πηχαία γράμματα ο εκπροσώπος του καινοτόμου Αρχιεπισκόπου. Άντε να σοβαρευτούμε λίγο και αν δεν έχετε δουλειές να κάνετε μην αφήνετε τον διάολο να Σας βρίσκει και χαλάτε κ τον χρόνο των άλλων από την πρόσευχή τους. Για τον Δεσποτα Παντελεήμονα το λεώ. Άντε λοιπόν κάνε κανένα γλυκό να γλυκάνεις το πικρό Σου στόμα από την ανάγνώση της περί ενότητος ομιλούσσης Αρχιερατικής προσευχής. Και αν δεν στην έμαθαν οι γέρονταδες Σου, την γράφει το Ευαγγέλιο της διαθήκης, το πρώτο από τα 12 της Μεγάλης Πέμπτης, αν δεν πρόλαβαν από τον πετροπόλεμο τόσων χρόνων να στο μάθουν πως το λένε. Μια οι Φλωριναίοι οι Αυξεντιανοί οι Καλιστοαντωνιακοί μιά οι 5 μια οι 10 απόδειπνο πότε κάνουν με τόσο μελάνι που πνίγει την αγάπη. Σεραφείμ

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

Αυτό που γνωρίζω εγώ είναι πως Ορθόδοξοι λεγόμαστε μόνο όταν σεβόμαστε και τηρούμε τις εντολές του Κυρίου. Στην Κύπρο αυτό που έγινε ήταν ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ, όχι γιατί το λέμε εμείς αλλά γιατί έτσι ερμηνεύεται από τους Θείους και Ιερούς Κανόνες η παρουσία του κ. Κυπριανού εντός της Εκκλησίας με Εγκόλπιο. Κανείς δεν είπε πως πράξατε λάθος που τον δεχθήκατε ως άνθρωπο, ως προσωπικότητα. Το λάθος ήταν που έγινε δεχτός με ΕΓΚΟΛΠΙΟ, δηλαδή ως ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ. Τόσο δύσκολο σας είναι να το καταλάβετε αυτό; Και για να μην νομίζετε πως αυτά είναι λόγια ή σκέψεις δικές μας, ιδού τι λένε οι Ιεροί Κανόνες:

ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ:

1. Υπάρχει σύμπτωση τόπου και χρόνου στην προσευχή. Στην Κύπρο ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΤΟΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ, καθ' ότι εις την ίδια Εκκλησία με τους ''Στεφανίτες Επισκόπους'' παρευρέθηκε με Εγκόλπιο ο κ. Κυπριανός , αλλά και ταύτιση χρόνου υπήρξε, καθώς την ίδια στιγμή συμπροσευχόντουσαν ΟΛΟΙ.

2. Υπάρχει κοινή βούληση για τον ίδιο σκοπό, για την τέλεση προσευχής. Και αυτό ισχύει στην συγκεκριμένη περίπτωση. Οι δε ''Στεφανίτες Επίσκοποι'' μετέβησαν εις Κύπρω δια να συμπροσευχηθούν δια την χαρά του μέλλοντος να χειροτονηθεί εις ''Επίσκοπον'' αλλά και δια να τελέσουν την ''χειροτονία''. Ο δε κ. Κυπριανός, όπως λέγει, μετέβει και αυτός δια να παρίσταται ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΙΚΩΣ στην ''χειροτονία''.

Και

3.Όταν υπάρχει συμμετοχή στην εξέλιξη της προσευχής, με τη χρήση κοινού προγράμματος λατρείας (π.χ. κοινό το περιεχόμενο των ευχών ή ύμνων, ανταπόκριση στις κελεύσεις του λειτουργού). Δυστυχώς και αυτό υπήρξε. Καθώς σε μία από τις παραπάνω φωτογραφίες φαίνεται ο κ. Κυπριανός ασκεπής να σκύβει το κεφάλι σε κάποια αίτηση κληρικού της ''Στεφανίτικης συνόδου''.

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

Όλα τα παραπάνω τα τηρήσατε στην επίσκεψη του κ. Κυπριανού; Προκειμένου όμως να δικαιολογήσετε την λάθος κίνησή σας, φτάνετε στο σημείο να παρομοιάζετε την επίσκεψη του κ. Κυπριανού με αυτήν ενός Νεοημερολογίτη μέσα στο Ναό. Δεν σκεφτήκατε όμως ότι ο Νεοημ/γίτης στην Εκκλησία έρχεται ξαφνικά την ημέρα που τελείται η Λειτουργία, δηλαδή βλέπει ανοιχτή την πόρτα και μπαίνει, και δεν είναι σαν την περίπτωση του κ. Κυπριανού που ήταν μαζί σας στην Κύπρο δύο ολόκληρες μέρες πριν την ''χειροτονία''. Αυτές τις δύο ολόκληρες ημέρες δεν μπορούσατε να τον ενημερώσετε για το πως πρέπει να παρευρεθεί εντός το Ναού; Τόσο φόρομένο πρόγραμμα είχατε από τις ξεναγήσεις που του κάνατε του ''ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥ;'' Και για να συνεχίσουμε πάλι με τα λόγια των Θείων και Ιερών Κανόνων, ιδού τι λέγουν ια την συμπροσευχή:

Οι Ι. Κανόνες της Εκκλησίας, με οικουμενικό κύρος, που αναφέρονται στην απαγόρευση συμπροσευχής με αιρετικούς είναι:

1. Κανών Ι' των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις ακοινωνήτω, καν εν οίκω συνεύξηται, ούτος αφοριζέσθω".

[Αν ο Κανόνας αυτός ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ την έστω σε σπίτι συμπροσευχή, πόσο περισσότερη ισχύ έχει για εκείνους που συμπροσεύχονται μέσα εις την Εκκλησία. Θέλοντας να δείξουν κατ' αυτόν τον τρόπο μία δήθεν Φιλοξενία, ξεχνώντας πως ο Χώρος αυτός είναι Οίκος Θεού και εκείνος έχει Θεσπίσει ποιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί εις αυτόν. Η δε φιλοξενία αρμόζει στους οίκους των πιστών, στις συνάξεις των πιστών και εις το αρχονταρίκι της Μονής.]

2. Κανών ΙΑ΄ των Αγ. Αποστόλων: "Ει τις καθηρημένω, κληρικός ων, κληρικώ συνεύξηται, καθαιρείσθω και αυτός".

[ Για εσάς αγαπητοί ''Στεφανίτες' δεν είναι καθηρημένως ο κ. Κυπριανός; Διότι αν δεν είναι να μας το πείτε ώστε να μην συνυπολογίσουμε και τον παραπάνω Κανόνα].

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

3. Κανών ΜΕ' των Αγ. Αποστόλων: "Επίσκοπος, ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος αιρετικοίς συνευξάμενος, μόνον, αφοριζέσθω, ει δε επέτρεψεν αυτοίς, ως Κληρικοίς ενεργήσαί τι, καθαιρείσθω"

[ Δια του συγκεκριμένου κανόνος μας επιτρέπεται να κάνουμε κάποια επιπρόσθετα σχόλια εις τον Πρωταρχικό Κανόνα. Εις αυτόν είχαμε δηλώσει πως ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η φιλοξενία εις το Αρχονταρίκι της Μονής ενός ξένου προς τη <> Επισκόπου. Όμως δια του παρόντος τρίτου Κανόνος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ εις αυτόν να ενεργήσει ως Κληρικός. Δηλαδή απαγορευόταν εις τον κ. Κυπριανό ως Κληρικού και ως μέλους της <> του, να προσφωνήσει εις το αρχονταρίκι της Μονής τον ''νέο επίσκοπο'', τον οποίον τον προσφώνησε όχι με απλό χαιρετισμό αλλά με ΕΝΩΤΙΚΟ και επιπλέον του προσέφερε και ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΔΩΡΟ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΚΑΛΔΟΥ ΕΛΑΙΑΣ.]

4. Κανών ΣΤ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Περί του, μη συγχωρείν τοις αιρετικοίς εισιέναι εις τον οίκον του Θεού, επιμένοντας τη αιρέσει".

[Αυτός και μόνο ο Κανόνας φτάνει αγαπητοί ''Στεφανίτες'' ώστε να καταλάβει κανείς αν αυτό που κάνατε στην Κύπρο ήταν επιτρεπτό ή όχι. Τον τηρήσατε;;;]

5. Κανών ΛΖ' της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου: "Ότι ου δεί παρά των Ιουδαίων ή αιρετικών τα πεμπόμενα εορταστικά λαμβάνειν, μηδέ συνεορτάζειν αυτοίς"

[Εσείς αγαπητοί ''Στεφανίτες'' δεν συνεορτάσατε μαζί τον κ. Κυπριανό το γεγονός της ''χειροτονίας'' του ''επισκόπου'' σας κ. Επιαφανίου;;

Και

6. Κανών Θ' του Τιμοθέου Αλεξανδρείας: "Ερώτησις. Ει οφείλει Κληρικός εύχεσθαι, παρόντων Αρειανών, ή άλλων αιρετικών; ή ουδέν αυτόν βλάπτει, οπόταν αυτός ποιή την ευχήν, ήγουν την προσφοράν; Απόκρισις. Εν τη θεία αναφορά ο Διάκονος προσφωνεί προ του ασπασμού. "Οι ακοινώνητοι περιπατήσατε." Ουκ οφείλουσιν ουν παρείναι, ει μη αν επαγγέλλωνται μετανοείν και εκφεύγειν την αίρεσιν"

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

Ελπίζουμε τα παραπάνω σχόλια να μην διαγραφούν ώστε δι' αυτού του τρόπου να γίνει ένας υγιής διάλογος. Μπορεί να έχουμε διαφορετική γνώμη από εσάς, όπως άλλωστε έχει και ένας εκ των ''Επισκόπων'' σας. Σημασία όμως δεν έχει πως εμείς κατανοήσαμε ή πως εσείς ερμηνεύσατε τα γεγονότα της Κύπρου, σημασία έχει πως αυτά ερμηνεύονται από τους Ιερούς Κανόνες που λίγο πριν σας παρέθεσα.

DHMHTRHS PAPADATOS είπε...

Και επειδή αναφέρατε πως ήταν λάθος το σχόλιό μας, ότι όλα αυτά που έγιναν στην Κύπρο ως μόνο σκοπό είχαν την επερχόμενη ένωση με τους Φλωριναίους, ιδού και η απόδειξη μέσα από δύο σημεία. Πρωτ' απ' όλα το ένα από τα πολλά θέματα που μας χωρίζουν, αυτό του Απαλλακτικού Βουλεύματος. Αυτό καταδικάστηκε ποτέ από εσάς ώστε να μην μπορεί κανείς να λέγει πως θέλετε την ένωση με τους Φλωριναίους; Φυσικά και όχι. Τόσα χρόνια που ζητούσε ο Σεβ/τος Κήρυκος να συζητηθεί αυτό το θέμα κανείς δεν το άγγιζε. Σιγήν Ιχθύος επ' αυτού. Πρόκειται δε δια πολύ σοβαρού θέματος. Καθώς το 1975 ο Τότε Πειραιώς ενώπιον της Ελληνικής Δικαιοσύνης παραδέχθηκε πως την Αποστολική του διαδοχή έλκεται όχι από τον Άγιο Πατέρα, Αλλά από τους Ρώσους της Διασποράς.Οι δε Φλωριναίοι τι είχαν δηλώσει τότε που είχαμε ξεκινήσει διάλογο μαζί τους; Πως η ένωση μπορεί να γίνει βάση των όσων διεξήχθησαν το '71 στην Αμερική. Βλέπετε λοιπόν πως όλα προκύπτουν ως φυσικά και επόμενα; Και αυτό το βούλευμα που εκπροσωπούσε όλα αυτά, και το οποίο είχε στην πλάτη του ο Πρώην Πειραιώς μέχρι και την ημέρα που απήλθε απ' αυτόν τον κόσμο, ΟΥΔΕΠΟΤΕ το καταδικάσατε, μάλιστα δε το επαινέσατε, αφού εκείνον που τον βάρυνε τον αναδείξατε και ως ''Αρχιεπ/πο''. Το δε δεύτερο παράδειγμα είναι αυτό της εν Κύπρω ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΣ σας με τον Φλωριναίο ''Μητροπολίτη''. Μετά από την επιθυμία των Φλωριναίων ώστε να υπάρξει ένωση μαζί τους βάση των όσω έγιναν το 1971 στην Αμερική, ήρθε και η ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ!!! Τυχαίο; Δεν νομίζω!!! Πως γίνεται όμως τα θέματα Ομολογίας Πίστεως και Αποστολικής Διαδοχής να τα εξετάζεται παντοτε υπό την οπτική γωνία του δικού σας σκεπτικού και όχι των λόγων των Αγίων Πατέρων, αυτό ειλικρινά κανείς λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να το καταλάβει. Αυτά μόνο εσείς τα κάνετε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ,ΔΕΝ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ κ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ.
ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΑΣΠΡΟ.
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΛΙΒΕΛΛΟΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ κ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ.
ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ,ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ,ΕΝΩ ΜΕΤΕΤΕΘΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΑΤΡΩΝ,ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΡΙΧΙΣΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΘΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΑΙΝΟΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΜΑ,ΝΙΚΟΛΑΟΥ.
ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ,ΕΙΧΑΜΕ ''ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ'' ΤΟΥ κ.ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΟΥ ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΩΛΥΜΑΤΟΣ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΕΚΠΟΙΗΣΙΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ,ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ ΤΟΥ κ ΚΑΤΣΟΥΡΑ,ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ.
''ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ'' ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ''ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ'',Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΓΥΡΙΖΕΙ ΕΙΣ ΑΘΗΝΑΣ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ.
Η ΔΕ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ[3280 2007]ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΣ ΨΕΥΔΟΣ ,ΟΤΙ,ΔΗΛΑΔΗ,ΤΟ 1971 Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΔΕΧΘΗ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ, ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΑΝ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΑΥΤΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΕΡΕΒΩΔΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΣ.
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΤΕ,ΛΟΙΠΟΝ.κ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ,ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑ.ΕΚΕΙΝΟΝ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΘΗ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΘΩΟΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΒΟΥΛΕΥΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΤΕ;
ΟΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟ, κ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΤΕ,ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΝΗΡΕΥΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΟΔΟ[ΟΧΙ ΟΛΟΙ]ΠΑΛΑΜΝΑΙΩΝ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ κ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ,ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ,ΑΝ ΤΑ ΣΚΕΦΘΗΤΕ,ΘΑ ΣΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΔΡΑΣΕΤΕ ΤΑΧΑΙΩΣ,ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΟΜΑΧΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΝ.
ΕΠΙΣΗΣ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ,ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΛΑΘΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΜΕ ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΥΓ.ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ''ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ''.
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ,ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΝ κ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ.ΑΘΗΝΑ.6-6 2016.